Засідання №1
Форма проведення: круглий стіл
Дата проведення: серпень
Тема
засідання: Особливості організації
інклюзивного середовища в закладі освіти.
План роботи спільноти на 2021 – 2022 навчальний рік.
№ |
Зміст заходу |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Обговорення
та погодження плану роботи та структури професійної спільноти вчителів
інклюзивного навчання на 2021 - 2022н.р. |
Ільчук
І.Л. |
|
2. |
Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного
навчання в 2021-2022 н.р. Завдання, які стоять перед асистентами
вчителя на новий 2021-2022 навчальний рік. |
Заступник
директора з НВР Мацюця А.М., Ільчук
І.Л. |
|
3. |
Особливості
ведення документації асистента вчителя. |
Ільчук І.Л. |
|
4. |
Створення
портфоліо для дітей з особливими освітніми потребами. |
Опанович
В.В., Студоляк М.Ю., Марек
О.В. |
|
5. |
Про складання індивідуальної програми розвитку
для учнів з особливими освітніми потребами. |
Всі
члени спільноти |
|
Засідання №2
Форма проведення: доповідь, педагогічна скарбничка
Дата проведення: грудень
Тема засідання: Актуальні питання організації роботи асистента
вчителя.
№ |
Зміст заходу |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Обов’язки вчителя та
асистента вчителя в освітньому процесі. |
Опанович
В.В. |
|
2. |
Роль асистента вчителя в діяльності команди
психолого – педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. |
Марек О.В. |
|
3. |
Робота асистента вчителя з батьками дитини з особливими освітніми
потребами. |
Студоляк
М.Ю. |
|
4. |
Соціально-психологічні аспекти створення позитивного клімату в дитячому
колективі. |
Ільчук
І.Л., асистенти вчителя |
|
5. |
Особливості побудови уроку спільного викладання в інклюзивному класі. |
Всі
члени спільноти |
|
6. |
Моніторинг ІПР інклюзивних класів
за I семестр. |
Заступник
директора з НВР Мацюця А.М., Ільчук І.Л. |
|
Засідання №3
Форма проведення: панорама ідей, обмін досвідом
Дата проведення:
березень
Тема засідання: Нестандартні форми
роботи з дітьми з особливими освітніми
потребами.
№ |
Зміст заходу |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Про
формування навичок самостійної роботи
учнів з особливими
освітніми потребами на уроках. |
Учителі
-предметники |
|
2. |
Ігрові методи навчання з
дітьми з особливими освітніми
потребами. |
Опанович
В.В., Студоляк
М.Ю., Ліпчинська Н.В. |
|
3. |
Засоби
спілкування, особливості їх використання в педагогічній взаємодії. |
Мельничук
Г.О., Шмагель
І.В., Ружицька
Н.О. |
|
4. |
Методи індивідуального підходу до дітей з особливими
освітніми потребами під час дистанційного навчання. |
Марек
О.В., учителі -предметники |
|
5. |
Інноваційні технології в навчанні учнів з особливими освітніми
потребами. |
Учителі - предметники |
|
Засідання №4
Форма проведення: круглий стіл, обговорення
Дата проведення:
травень
Тема засідання. Підведення підсумків роботи
спільноти вчителів інклюзивного навчання
№ |
Зміст заходу |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Про
організований порядок закінчення 2021-2022н.р. Підсумки роботи вчителів та асистентів вчителів
інклюзивного навчання. |
Ільчук
І.Л., усі
члени спільноти |
|
2. |
Підсумки досягнень та успішності учнів з особливими
освітніми потребами. |
Класні
керівники учнів з ООП, асистенти вчителя |
|
3. |
Моніторинг ІПР інклюзивних
класів. |
Заступник
директора з НВР Мацюця А.М., Ільчук І.Л. |
|
4. |
Обмін думками та пропозиціями щодо планування роботи
спільноти в новому навчальному році. |
Всі
члени спільноти |
|
5. |
Експрес-інформація за
новинками психолого- педагогічної та методичної літератури щодо інклюзивної
форми навчання. |
Ільчук І.Л. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар